Heb je nog vragen over de CUPRA DELIVERY EXPERIENCE, of is er nog iets onduidelijk? Bekijk dan of je op deze pagina antwoorden kunt krijgen op je vragen. Kom je er daarna nog niet uit? Neem dan contact op met ons CUPRA Care team.
Klik op een onderstaand onderwerp om de veelgestelde vragen erover te bekijken.
Neem dan contact op met jouw CUPRA Specialist.
Neem dan contact op met jouw CUPRA Specialist.
Neem dan contact op met jouw CUPRA Specialist.
Het aanvragen van een laadpas kan via jouw leasemaatschappij of wagenparkbeheerder. Heb je vrije keus, rijd je via Private Lease, ben je zzp’er of heb je je CUPRA gekocht? Dan helpen onze CUPRA Specialisten jou graag met het aanvragen van een laadpas. Lees meer over laadpassen via onderstaande link.
Net als het aanvragen van een laadpas, kun je als Operational Leaserijder contact opnemen met jouw leasemaatschappij of wagenparkbeheerder. Heb je vrije keus, rijd je via Private Lease, ben je zzp’er of heb je je CUPRA gekocht? Dan kunnen onze CUPRA Specialisten jou helpen met het aanvragen van een laadpaal. Lees meer over laadpalen via de onderstaande link.
Voorafgaand aan de aflevering moet het Private Leasecontract getekend zijn. De eventuele aanbetaling dient vóór aflevering van jouw CUPRA te zijn voldaan en op de rekening van de leasemaatschappij te staan.
Om jouw CUPRA in ontvangst te kunnen nemen, hebben we een geldig rijbewijs of paspoort nodig. Neem dit dus mee.
Met de My CUPRA App sta je altijd in verbinding met jouw CUPRA Born. Zonder de app mis je belangrijke functionaliteiten, zoals proactieve serviceberichten en direct contact met CUPRA Care in geval van nood bijvoorbeeld. Maar het is vooral een praktische app. Zo kun je op afstand het interieur voorverwarmen en alvast je route plannen, inclusief laadpauzes onderweg.
Met jouw persoonlijke CUPRA ID krijg je toegang tot de digitale wereld van CUPRA. Je kunt hiermee inloggen bij diverse CUPRA diensten, zoals Mijn CUPRA, de My CUPRA App en de CUPRA CONNECT App. Om het afleverproces zo soepel mogelijk te laten verlopen, is het handig als je van tevoren al een CUPRA ID hebt aangemaakt en de My CUPRA App hebt geïnstalleerd op je smartphone.
De My CUPRA App gebruik je door middel van een app op je smartphone of via het infotainmentsysteem in jouw CUPRA Born. Hiermee kun je de verschillende functies bedienen en informatie op afstand inzien.
Klik voor meer informatie over de My CUPRA App op de onderstaande button.
Ja, je mag vrienden, familie, kinderen en je partner meenemen.
Ja, je kunt gerust je hond meenemen, mits aangelijnd gedurende de DELIVERY EXPERIENCE.
We adviseren je jouw leaseauto zelf in te leveren volgens de procedure van jouw leasemaatschappij. Het is mogelijk om je huidige leaseauto in te leveren tijdens de CUPRA DELIVERY EXPERIENCE. Vergeet niet beide sleutels en de kentekencard van de auto mee te nemen, en thuis alle persoonlijke bezittingen alvast uit de auto te halen.
Volg onderstaande stappen wanneer je je leaseauto gelijk wilt inleveren bij het ophalen van jouw nieuwe CUPRA:
1. Neem contact op met je leasemaatschappij om aan te geven dat je jouw huidige leaseauto wilt achterlaten bij ons.
2. Meld je huidige leaseauto af bij je leasemaatschappij.
3. Parkeer je auto op het terrein van de CUPRA Garage en geef de leasemaatschappij aan waar je de auto geparkeerd hebt.
4. Geef de sleutel(s) van je leaseauto aan de CUPRA Specialist die jouw aflevering verzorgt.
5. Jouw leasemaatschappij kan vervolgens op afspraak je leaseauto bij ons komen ophalen.
Voor het correct kunnen inleveren van jouw leaseauto, dien je beide sleutels en het kentekenbewijs mee te nemen. Net als eventuele accessoires die bij de auto horen. Vergeet niet alle persoonlijke bezittingen uit de auto te halen.
Je kunt jouw CUPRA alleen in ontvangst nemen na vertoon van jouw geldige rijbewijs of paspoort. Neem dit dus mee!
Ja, op het terrein is over het algemeen genoeg plek om te parkeren.
Uiteraard mag je van het event en jouw CUPRA foto’s en filmpjes maken. We verzoeken je vriendelijk om, in verband met de privacy, geen directe foto’s te maken van de auto’s van andere mensen of auto’s die op het terrein aanwezig zijn. Deel de foto’s en filmpjes die je van het event maakt op Instagram en tag @cupra_nl en gebruik daarbij de hashtag #cupraexperience. Wie weet reposten we jouw bericht!
Het programma van de CUPRA DELIVERY EXPERIENCE duurt ongeveer een uur. Je kan er zeker van zijn dat je goed wordt geïnformeerd over jouw CUPRA en daarna goed voorbereid de weg op gaat. Mocht je naderhand nog vragen hebben, kun je altijd contact opnemen met jouw CUPRA Specialist.
Gedurende het programma krijg je uitleg over jouw nieuwe CUPRA. Ook is er tijd om zelf de auto te ontdekken en vragen te stellen aan een van onze CUPRA Specialisten.
Voordat je jouw CUPRA mee kan nemen, moet je het afleverdocument ondertekenen.
Helaas is het niet mogelijk voor al onze CUPRA Specialisten om aanwezig te zijn bij de aflevering. Jouw CUPRA wordt in ieder geval afgeleverd door een kundige CUPRA Specialist.
Ongeveer 5 dagen voor de aflevering van je auto krijg je de factuur van jouw CUPRA binnen.
Ongeveer 5 dagen voor de aflevering van je auto is je kenteken bekend. Het kenteken staat op je factuur vermeld of kun je opvragen bij jouw leasemaatschappij.
Ongeveer 5 dagen na de aflevering van je CUPRA ontvang je jouw kentekenbewijs van de RDW. Als je least kan het zijn dat het kentekenbewijs naar het bedrijf waar je werkt wordt gestuurd.
Om een parkeervergunning aan te vragen dient het kenteken op jouw naam of op naam van het leasebedrijf of jouw werkgever te staan. Dat betekent dat pas nádat je jouw CUPRA in ontvangst hebt genomen, je een parkeervergunning aan kan vragen. Onze CUPRA Specialisten kunnen je daar bij de aflevering mee helpen.
Tijdens het event wordt er het een en ander uitgelegd over het merk en jouw nieuwe CUPRA. Ook is er ruim tijd voor vragen. Heb je nadat je jouw CUPRA in ontvangst hebt genomen nog vragen over de auto? Neem dan contact op met jouw CUPRA Specialist, of kom langs bij een CUPRA Garage.
Ja, jouw CUPRA krijg je volgeladen mee.
Je laadt jouw CUPRA op in 3 simpele stappen:
1. Steek de bijgeleverde oplaadkabel in het stopcontact van jouw CUPRA.
2. Steek de andere kant van de laadkabel in het stopcontact van de laadpaal.
3. Scan je laadpas, het laden start automatisch en jouw oplaadkabel wordt vergrendeld in de laadpaal.
Wanneer je je auto vergrendelt, wordt ook de laadkabel aan de kant van de auto vergrendeld.
Als je klaar bent met laden en wilt vertrekken, ontkoppel je jouw CUPRA ook in drie simpele stappen:
1. Scan je de laadpas nogmaals bij de laadpaal. Jouw laadkabel wordt ontgrendeld en je kunt de kabel eruit trekken.
2. Ontgrendel ook je auto en haal de oplaadkabel uit het contact van de auto. Vergeet het laadklepje niet te sluiten!
3. Berg de kabel op en je kunt vertrekken.
Klik op de onderstaande link om meer te weten te komen over het opladen van jouw CUPRA.
Het aanvragen van een laadpas kan via jouw leasemaatschappij of wagenparkbeheerder. Heb je vrije keus, rijd je via Private Lease, ben je zzp’er of heb je de CUPRA gekocht? Dan helpen onze CUPRA Specialisten jou graag met het aanvragen van een laadpas. Lees meer over laadpassen via de onderstaande button.
Net als het aanvragen van een laadpas, kun je als Operational Leaserijder contact opnemen met jouw leasemaatschappij of wagenparkbeheerder voor het aanvragen van een laadpaal of laadpunt. Heb je vrije keus, rijd je via Private Lease, ben je zzp’er of heb je de CUPRA gekocht? Dan kunnen onze CUPRA Specialisten jou helpen met het aanvragen van een laadpaal of een laadpunt. Lees meer over laadpalen via de onderstaande button.
Heb je nog vragen of heb je niet kunnen vinden waar je naar zocht? Neem dan contact op met jouw CUPRA Specialist of de CUPRA Garage waar je jouw auto hebt uitgezocht.