Ons DNA:CUPRA Experience :cupra-garage-mexico 2020.0.11.0 NL/NL

's Werelds eerste CUPRA Garage.

CUPRA heeft het kopen van een auto geherdefinieerd met de allereerste CUPRA-winkel. Afgelopen november is de eerste CUPRA garage geopend in het hart van Mexico Stad, in de trendy wijk 'Colonia Roma'.

"Mexico is een van de meest belangrijke markten voor CUPRA, naast dat het het startpunt is van onze uitbreiding naar Latijns Amerika".

Deze CUPRA Garage, en degenen die volgen, zijn ontworpen om de essentie van het merk over te brengen, en de waarden; uniciteit, verfijning en prestaties. Bezoekers maken kennis met CUPRA op een unieke manier, door een meeslepende en interactieve omgeving. Ver weg van het standaard dealerconcept.

Deze ruimte is de belichaming van de identiteit van het merk. De ‘Garage’ afdeling zal de belangrijkste modellen tentoonstellen. Bezoekers kunnen deze modellen geheel naar eigen smaak configureren middels een VR CUPRA Experience. De ‘Racing’ afdeling zal toegewijd zijn aan de motorsport kant van CUPRA, waar bezoekers kennis kunnen maken met een racewagen van het merk en de bijbehorende race-uitrusting. Een CUPRA Master, een van de specialisten van het merk, zal je geleiden gedurende een exclusieve winkel-ervaring en zal assisteren tijdens testritten. Er is ook een ‘Lifestyle’ afdeling zijn, waar bezoekers kunnen genieten van exclusieve CUPRA collecties en samenwerkingen. Om het af te maken, kunnen bezoekers ook genieten van versnaperingen aan de CUPRA Bar.

Meer dan anderhalf jaar geleden debuteerde CUPRA als een alleenstaand automerk. Het bood de wereld een unieke manier om hun creativiteit en sportiviteit uit te drukken dat verder gaat dan alleen de bestuurdersstoel. Vandaag de dag, door het netwerk van CUPRA Corners bij dealers, wordt er volop van het merk genoten dankzij de buitengewone producten en ervaringen in lifestyle en sport. Met de inwijding van de CUPRA Garage, versterkt het merk zijn toewijding om de wereld een unieke ervaring te bieden. Het avontuur om CUPRA te ervaren begint hier.